1155
ثبت نام و معرفي همکاران محترم غير هيأت علمي به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کرمانشاه جهت شرکت در دوره هاي آموزشي

ثبت نام در سامانه جامع مرکز آموزش مدیریت دولتی(مختص یاوران علمی)


به اطلاع مي‌رساند «
سامانه جامع آموزش مديران و کارکنان دولت» در مرکز آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري آن سازمان به منظور تعامل و همکاري با دستگاه‌هاي اجرايي استان براي برگزاري دوره هاي آموزشي کوتاه مدت (به صورت الکترونيکي و قسمتي حضوري) راه‌اندازي گرديده است. لذا مستدعي است کليه ياوران محترم علمي دانشگاه مطابق فايل راهنماي پيوست به سامانه جامع مرکز آموزش مدیریت دولتی (https://ltms.smtc.ac.ir/km ) مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را در سامانه مذکور انجام دهند.

 لذا همکاران محترم در صورت هرگونه سوال و يا مشکل در نحوه مراحل ثبت‌نام در سامانه ياد شده، با آقاي فلاحي کارشناس محترم طرح و برنامه با شماره همراه 09386577575 تماس حاصل نمايند.

همکاران محترم توجه داشته باشند که تمامي مراحل ثبت نام و معرفي همکاران محترم غير هيأت علمي به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کرمانشاه جهت شرکت در دوره هاي آموزشي صرفاً توسط واحد مديريت طرح، برنامه و نظارت راهبردي دانشگاه صورت مي‌پذيرد و ثبت نام از طريق پنجره ملّي خدمات دولت هوشمند و سامانه ياد شده صرفاً به منظور بارگزاري مشخصات همکاران محترم غير هيأت‌علمي در سامانه الکترونيکي آن سازمان مي‌‌باشد.


 

 


شناسه : 14893142